Geri Dönüş

Uzun bir ara verdim. Ancak sizin sorularınızı yanıtsız bırakmamaya gayret ettim. Şimdi geri dönüyorum. Bireysel emeklilikle ilgili yeni haberleri, Şekerbank ve Aegon emeklilikle ilglli sorularınızı yanıtlayacağım bundan sonra. Şeker bonus kart ve her türlü kredi almak ya da hakkında bilgi edinmek ve Aegon Bireysel emeklilik yaptırmak isterseniz bana mail atmanız yeterli.

Geri dönmek güzel.

2 responses to “Geri Dönüş

  1. merhaba
    ben 2009 da demir hayat hep birikimli hayat sigortası na 100 tl ile başladım ve 9 ay sonra 200 tl.ile devam ettim.Bana 10 yıl sonra toplu para için 100 tl ye karşılık 35.000 e kadar para ödenebileceğini söylediler.Şuan 200 tl.ödeme yapıyorum.Siz ne öneriyorsunuz, bireysel emeklilik e geçiş yapmamı tavsiye eder misiniz?

Bir Cevap Yazın

